השלבים שאסור לוותר עליהם בזמן עיצוב דירה

בזמן האחרון אתם מסתובבים בין ארגזים, אורזים כל פעם עוד קצת, ובעיקר מרגישים את ההתרגשות והפרפרים בבטן לקראת הכניסה שלכם לדירה החדשה. כן, אין ספק שמעבר דירה הוא מעמד סופר מרגש וחשוב, ועל מנת להפוך את החיים שלכם לקצת יותר נוחים, אתם בוודאי חושבים על כיוון של עיצוב דירה. היות ועיצוב דירה צריך להיעשות באופן מקצועי, כדאי לכם לדעת לקראת מה אתם הולכים, אז הנה השלבים שאסור לוותר עליהם בזמן עיצוב דירה.

עיצוב דירה – ככה עושים את זה נכון

אז השלב הראשון בעיצוב דירה הוא להבין מה הגודל שלה. הגודל של הדירה יכול להשפיע בצורה משמעותית על המשך העיצוב, משום שהריהוט, גופי התאורה, האריחים והצבעוניות כולם ייבחרו בהתאם אליו. במידה ומדובר על דירה גדולה, ייתכן בהחלט שייבחרו אלמנטים גדולים יותר לחלל, והם יוכלו להשתלב בו מבלי לתפוס הרבה מקום ולצמצם את המרווח שלו. לעומת זאת, דירה קטנה תצריך רכישה של אלמנטים קטנים יותר, על מנת לאפשר לחלל להמשיך להיות נושם ואוורירי.

עיצוב דירה והטעם האישי שלכם – האם יש קשר ביניהם?

אחד השלבים החשובים במסגרת עיצוב דירה הוא השלב של התאמת הרצונות האישיים שלכם לאלמנטים שישתלבו בחלל בפועל. ברגע שאתם יודעים לאן אתם מכוונים, יהיה קל יותר להתאים עבורכם אלמנטים כמו ספות, מיטות, חפצי נוי ועוד. חשוב להיסגר כמה שיותר מראש על הקו העיצובי, משום שהיום קיימים אין ספור עיצובים אפשריים – מטבחים שחורים, מטבחים לבנים, חדרי שינה צבעוניים, רהיטים שמשלבים בין צבעים קרים לצבעים חמים, ובקיצור – ממש הכל. עיצוב דירה צריך לקחת בחשבון את כל אלו, ולהגשים לכם את החלום בצורה מושלמת.

עיצוב דירה עם יובל הלל – כדי להימנע מטעויות ולקיחת סיכונים מיותרים 

יובל הלל הוא מעצב פנים ידוע, שכבר לקח חלק במאות פרויקטים שונים של עיצוב פנים. בין עיצוב משרדים, עיצוב מסעדות, עיצוב מספרות ועוד, לקח יובל הלל חלק גם בפרויקטים רבים של עיצוב דירה – החל מדירות גן, דרך דירות יוקרה ועד דירות קבלן. יובל הלל הוא האיש הנכון בשבילכם, אז צרו איתו קשר עוד היום.