המדריך לראיון עבודה מוצלח

מאמר זה עוסק בטיפים כיצד להתקבל לעבודת החלומות שלכם. אתם הולכים ללמוד מה אתם צריכים ללבוש לראיון עבודה ואיך לענות על השאלות הקשות בראיון.

לפני שאתם הולכים לראיון, כדאי לוודא שאתם לובשים את הבגדים הנכונים. זה יעזור לכם להרגיש בטוחים ומוכנים לעבודה. הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון הוא קוד הלבוש של החברה. אם מדובר בחברה רשמית, אז עדיף ללבוש חליפה או חולצה רשמית. אם מדובר בחברה פחות רשמית, אז ג'ינס וחולצת טי מתאימים. חשוב להיות לבושים כראוי לתפקיד אליו רוצים להתקבל.

בנוסף, דאגו שהבגדים שלכם יהיו נקיים ומגוהצים כך שיראו מסודרים ונקיים בכל עת. הדבר האחרון שאתם רוצים הוא שהמראיין שלכם יחשוב שהוא או היא צריכים לבזבז זמן על מישהו שלא דואג לעצמו כמו שצריך.

כדאי להתלבש לראיון כאילו זה דייט עם הבוס העתידי שלך כי זה מה שזה באמת. המראיין ישפוט אותכם על סמך המראה החיצוני שלכם ויהיה יותר סביר שיעסיק מישהו שנראה כאילו הוא יתאים לתרבות החברה.

איך אתה יכול להתמודד עם שאלות קשות בראיון?

ראיון הוא תהליך שיכול להיות מרגש ומפחיד כאחד. זוהי הזדמנות להכיר אנשים חדשים, ללמוד על חברות חדשות ולקבל נקודת מבט רעננה על התפקיד אליו אתה מגיש מועמדות. ראיונות יכולים להיות מורטים עצבים, אבל זה לא חייב להיות. 

חברת היי בוב טוענת שההכנה היא המפתח בכל הנוגע לראיון, להלן 3 טיפים להתכונן:

– חקרו את החברה: זה יעזור לכם להבין מה הם עושים, את הערכים שלהם ומה הם מחפשים במועמד.

– הכינו את השאלות שלכם: הכינו רשימה של שאלות שהמראיין יכול לשאול אותכם במהלך הראיון כדי שלא תרגישו אובדי עצות

– תרגלו את התשובות שלכם: תרגלו מענה לשאלות ראיון קשות עם אנשים שאתם סומכים עליהם.