נדלן להשקעה עפ"י קבוצת רפאל

עולם הנדלן נחשב עולם דינאמי במיוחד המאפשר צמיחה ולמידה. על מנת להפוך למומחים בתחום הנדלן חשוב מאד להקדיש זמן רב ללמידה. יש לזכור כי עסקאות נדלן אורכות לא מעט זמן, בעיקר אם מדובר במקרה של מכירה או קנייה של נכס ולרוב האנשים אין מספיק זמן להשקיע מזמנם על מנת להפוך למומחים בתחום.

בתור משקיעי נדלן קיימת אפשרות להשקיע בנכסים או בנדלן מסחרי המיועדים עבור שוכרים פרטיים.  לפני  שאתם מגיעים לשלב של בחינת הנכסים השונים, הנה מספר נקודות שכדאי לכם לדעת רגע לפני שאתם עתידים להיכנס לעולם השקעות הנדלן ולמצוא את עצמכם מעורבים בעסקת נדלן.

 בחנו כי קיים חוזה שכירות לטווח הארוך

רגע לפני שאתם בוחרים נדלן להשקעה ההמלצה היא לבדוק כי קיים חוזה לטווח הארוך. כאשר היה זה נכס פרטי, הרי העדפה היא לחתום על חוזה שכירות קצר מועד, זאת במטרה שתהיה אפשרות לעשות שינויים שונים. כאשר מדובר על נכס מסחרי, הרי התמונה קצת שונה, ההמלצה היא כי החתימה תהיה לטווח הארוך.

עפ"י קבוצת רפאל חברות המחפשות משרדים לטווח הארוך מעדיפות להיות פחות בתנועה וליהנות מיציבות ולהשקיע בעסק ועתידות לחתום על חוזה של מספר שנים.  בעת החתימה על חוזה ארוך לזמן רב, אתם יכולים ליהנות משקט נפשי וכן אין התעסקות בחיפוש אחר שוכרים חדשים.

 אפשרות לדעת מי האדם העומד מולכם

בתור משקיעי נדלן הבוחרים לרכוש משרדים להשכרה, אתם יכולים להיות בשקט בידיעה כי תשכירו את הנכס שלכם לחברה אשר תדעו אודותיה לא מעט, זאת בניגוד להשכרה של נכס פרטי אשר אין לכם אפשרות לדעת פרטים רבים.  עם זאת, כאשר מדובר על חברה, באפשרותכם לחפש את שם החברה בגוגל וכך לדעת עליה יותר פרטים.

 קיים ביקוש רב למשרדים

חברות רבות זקוקות למשרדים שונים על מנת לעבוד. משמעות הדבר היא כי קיים ביקוש רב לנדלן מסחרי. על מנת לבחור את הנכס הטוב ביותר כדאי לבצע עבודה מקדימה בהיקף רחב  אשר תכלול בין היתר שיחה עם בעלי משרד אחרים במטרה לאתר את המשרד הטוב ביותר וליהנות מהשקעה משתלמת במיוחד.